قوانین و مقررات

[vc_row][vc_column][vc_column_text]قوانین فروشگاه آمیتیس مال به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده است و رعایت و توجه به آن از واجبات معاملات است.

قوانین عمومی

کلیه فعالیت های فروشگاه اینترنتی براساس قوانین رسمی جمهوری اسلامی ایران، قوانین حمایت از مصرف کننده ، قوانین  بانکی و قوانین تجارت الکترونیکی است. رعایت کردن آن توسط کاربران اجباری می باشد.در صورت هرگونه تغییرات در قوانین و سرویس ها فروشگاه در همین صفحه بروزرسانی و منتشر می شود.

ثبت کاربری در سایت :

هنگام ثبت نام در سایت اطلاعاتی مانند: آدرس ایمیل و شماره تماس ثبت می شود که این اطلاعات برای تکمیل سرویس های درخواستی بوده و تمامی اطلاعات مشتری کاملا محرمانه و نزد سایت محفوظ می ماند و هرگونه دسترسی به این اطلاعات بدون دستور قضایی غیر ممکن است.

ثبت سفارش:

به دلیل اینکه موجودی کالاها و قیمت‌ها در حال نوسان هستند لازم است که شما مشتری عزیز قبل از هر خریدی به صورت تلفنی استعلام قیمت و موجودی انجام دهید و در صورت خرید بدون استعلام قیمت ، فروشگاه آمیتیس مال هیچ مسئولیتی در قبال تحویل اجناس نداشته و هزینه کاربر به حساب ایشان تا ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری عودت داده می شود.

لازم به ذکر است که مشتریان در زمان ثبت سفارش باید تمام اطلاعات خود را به دقت وارد نمایند، در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه مشکل و ضرر و زیان به عهده مشتری می باشد.

روش های پرداخت

مشتریان در سراسر کشور می توانند وجه سفارش خود را به صورت کارت به کارت یا درگاه پرداخت آنلاین و در استان تهران پرداخت نقدی درب منزل پرداخت نمایند

  • روش های ارسال کالا و سفارشات دو نوع می باشد و مشتری می تواند از روش عادی یا روش ارسال اختصاصی ، کالای خود را دریافت نماید.کالاها در مدت زمان ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از تکمیل فاکتور خرید، آماده ارسال میگردند.

در صورتیکه ارسال کالا توسط شرکت پست یا حمل و نقل باری باشد مسئولیت فروشگاه فقط تحویل سفارش به صورت صحیح و سالم به شرکت پست یا باربری و دریافت کد پیگیری و ارسال آن برای مشتری می باشد .

طبق قانون قانون تجارت ۳۸۷ و ۳۸۶ ، مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل می باشد و فروشگاه هیچ مسئولیتی را در قبال تاخیر یا مشکلات دیگر ندارد.

شرایط تحویل سفارش

۱.  مشتریان موظفند هنگام تحویل کالا قبل از باز کردن بسته بندی مشخصات کالای خود را با بسته ی کالای تحویلی مطابقت دهد و در صورت عدم تطابق از تحویل گرفتن آن خودداری نمایند

  • توجه :

هنگامی که کالا را به صورت ظاهری تحویل بگیرید و اگر مشکلی داشته باشد شرکت دیگر مسئولیتی در قبال ایرادات و مشکلات ظاهری نخواهد داشت

اگر کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری باشد و یا علائم ضربه خوردگی داشته باشد باید مشتری از تحویل کالای خود خودداری نماید و این موضوع را بلافاصله به ما اطلاع رسانی نماید.

طبق دستور پلیس فتا در هنگام تحویل کالا که پرداخت آن به صورت آنلاین است ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده اجباری است و چنانچه فرد سفارش دهنده با فرد گیرنده متفاوت است باید مشخصات آن فرد را در مراحل خرید وارد نماید. در غیر این صورت کالا به شرکت پست برگشت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری است.

بر اساس قوانین پستی ، باربری و نیروی انتظامی، تحویل کالا درب منزل یا ساختمان خواهد بود و حمل کالا به طبقات بالا بر عهده مشتری است.

  • شرایط راه اندازی و استفاده از کالای خریداری شده :

کالایی که توسط شرکت ارائه دهنده ،خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی داشته باشند مشتری به هیچ عنوان نباید کالا را شخصاً نصب و راه اندازی نماید. در این صورت گارانتی کالا باطل گردیده و هر گونه مشکل در کارایی محصول بر عهده مشتری می باشد.

  • اصالت گارانتی

کالای خریداری شده از فروشگاه آمیتیس مال دارای کارت یا برچسب گارانتی است. در صورتی که کالا یا گارانتی آن اصل نباشد شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش تحت هیچ شرایطی کالا را نصب و گارانتی نمی کند. نصب کالا توسط شرکت یعنی تاییدیه اصالت کالا

یکی از راه های شناخت اصالت، استعلام از شرکت تولید یا وارد کننده آن از طریق اتحادیه های تخصصی مربوط به هر محصول است.

شرایط لازم برای استفاده از گارانتی عودت در شرایط خاص و با هماهنگی و تایید آمیتیس مال:

۱-کالای خریداری شده از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد

۲-بسته بندی کالا کاملاً سالم و بدون پارگی و هیچ‌گونه  برچسب یا نوشته توضیحات و آدرس بر روی  جعبه نباشد

۳-در مواردی که عودت کالا از طریق پست یا باربری قرار است انجام گردد حتما کالا باید بیمه گردد که این مورد در قبض پستی درج می شود

توجه

_در صورت عودت کالا وجه کالا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری پس از تایید کارشناسان فروشگاه به حساب مشتری واریز می شود

_در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا هزینه رفت و برگشت به عهده مشتری می باشد

—————————————————————————————————————-

کلیه محتوای متعلق به فروشگاه آمیتیس مال بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه غیرمجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]